onsdag 6. februar 2013

Atter et bloggoffer

Hei folkens (eller ikke, er jo ingen lesere her nå)! 
Da har bloggverdenen klart å suge inn atter en sjel, meg. Tanken slo meg da jeg tidligere i dag satt å spiste lunsjen min som forøvrig besto av speilegg og makrell i tomat, at jeg er så insane lei av alle bloggene hvor fokuset på kosthold er til det ekstreme og man skal være helt fanatisk og telle kalorier, hvor trening skal foregå i vektavdelinga på gymmen 5 dager i uka (inkludert bildeoppdatering av fremgangen hver onsdag så vi andre kan føle oss dårlige), og sist men ikke minst alle de perfekte interiørbloggene! 





Det skal sies at alle de overnevnte tingene interesserer meg, men til en annen grad! Og det er nettopp det jeg har tenkt til å blogge om! Sunne matvaner UTEN å telle kalorier, daglig trim som krever veldig lite av oss sofaslitere, og siden jeg liker interiør men heller ikke har en gjennomført leilighet slik som de andre bloggerne ofte har og ofte legger ut flere bilder av (igjen, så vi andre kan føle oss dårlige over hybelkaninene og middagstallerkener fra igår), så kommer jeg også til å blogge litt om det! Men på MIN måte, litt mer hverdagslig og litt mindre show off og litt mindre polert :-) 



Blogges!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar