onsdag 6. februar 2013

Litt kos i hverdagen

Vet at det er veldig populært, og kanskje en liten trend (?) å velge lette alternativer framfor det klassiske godteriet når man skal kose seg litt ekstra. Eksempler på dette er forskjellige frukter og bær toppet med litt kesam eller cottage cheese, gjerne med litt kanel oppå det hele. Misforstå meg ikke, jeg synes det er godt jeg også, men som ekte nordlending jeg er så er det øl'a som gjelder i hyggelig lag (eller bare når man er alene og ser Idol..)!

MEN, jeg er jo på god vei nedover på vekta, og har klart å lagt om kostholdet til det bedre, så da er kanskje ikke en kaloriholdig iskald pils på sin plass.. Dette har jeg selvfølgelig tatt hensyn til, så da jeg var på butikken i dag så husket jeg selvfølgelig på å kjøpe en boksøl av typen Tuborg LITE!




Legg merke til at jeg også gjør det litt mer "ordentlig" ved å bruke glass, og ikke drikke rett fra boksen! Bedre kan det nesten ikke bli! Skål :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar